Thursday, March 10, 2011

~Dilema~

Bila masuk je trimester ke-2 pregnant, ubat pun semua bertukar. Dulu ubat kecik2, sekarang ubat besar2..

Dilema terbaru, susah nak telan ubat yang besar2 ni. Semua tersekat kat tekak..

Obimin

Kalsium

Besar kan.. betul2 terseksa.. Kdg2 air dah abis, ubat tak telan2. Tension sedih


Dulu ubat kecik2 je..

Duphaston



Folic Asid

Folic asid ni selalu tak diterima badan. Pagi2 mesti muntah air kuning..

Ermmmm.....

4 comments:

Atiqah Adnan said...

hai.. awak dah masuk 2nd trimester juga ke..? wah bestnyee dah 4 bulan daa bb.. demi bb kena makan juga ubat tau.. take care ea,,

ARNA said...

Ida :)
Yer saya masih ingat tp ada lupa skit pasal kamu heheh
nak kena berfantasi berada di sekolah balik. Ko kelas 4 kan sama ngan azua kan?
betul x fantasi aku ni heheh
selamat berhappy ngandung :)

Anonymous said...

Qqdwqdsaas ascaassc fdrewe:
jimmy choo flats in uk

tengku azri said...

kalau ada alahan ubat kena btau doktor.

Kalsium tu ada yg smaller sized dengan nisbah kandungan kalsium yg sama. Try la cari...obimin tu patah2kanlah masa nak mkn biar jadik kecik2