Monday, September 12, 2011

~Majlis Aqiqah Adam Rizqi~

Pada 10 September berlansunglah kenduri aqiqah Adam Rizqi. Adam baru 26 hari time ni.. Malam sebelum tu 1st time adam buat rekod, bagi ibu n ayah dia tido lena malam2. Mcm tau2 org buat kenduri untuk dia.. Kalau tak malam2 sebelum tu ibu n ayah dia sampai buat shift nak layan kerenah adam..

Ini budak manja nak kena pegang je.. Letak bwh mulala macam2 bunyi



Family kecilku



2 ekor kambing tumbang



Lauk pauk




Duk dlm rumah je. Tak bole kuar..



Ibu n adam

7 comments:

~YUN~ said...

wow,kambing!!masak ape ek?grill ke?yun xbuat aqiqah lagi,now kambingberapa ye sekor?

~SaHiDa~ said...

kambing buat masak kurma. hari tu beli dua ekor boer ngan biri dapat harga 950

tengku azri said...

molek dah tu, ikut sunnahnya anok laki2 2 ekor kambing... Tapi kalau campur2 sekor boer sekor biri2 boleh eh..?

~SaHiDa~ said...

tengku : sunahnya kambing. asalkan kambing

tengku azri said...

ok

Sya Sakura said...

sedapnya mkn kambing! ehehe. Sya pon x buat lg akikah, tgh pk2 jugak nk buat bile..

Btw, i blog-walking and jumpa ur blog.. i follow eh? :)

~SaHiDa~ said...

Sya Sakura~ silakan :)